[Rejestr] Paczka Rejestr, Tom 12, Numer 1

Tomasz tomasz_smykowski w o2.pl
Czw, 2 Gru 2010, 13:37:39 MET

Rozumiem, że są kontrowersje wokół przeglądania ksiąg przez osoby
nieżyczliwe. Niestety do tej pory było to możliwe, więc teraz jedynie może
ulec to ułatwieniu. Oczywiście myślę, że z czasem mogą pojawić się jakieś
zabezpieczenia, jednak to życie zweryfikuje jakie one będą musiały być aby
chronić właścicieli.

Co natomiast mnie interesuje to wykorzystanie tych danych do tworzenia
bardziej zaawansowanych rozwiązań. Z punktu widzenia programisty taka baza
byłaby interesująca gdyby udostępniono API. Mogłoby ono być udostępniane
jedynie wyznaczonym podmiotom np. firmom handlującym nieruchomościami, które
mogłyby dzięki dostępowi automatycznie weryfikować przez Internet czy osoba
podająca się za właściciela jest nim w rzeczywistości. Takie rozwiązanie
umożliwiłoby stworzenie szeregu możliwości, chociaż wiem, że jest to daleko
idąca koncepcja i trzeba się cieszyć z tego, co jest robione w kwestii
otwierania danych publicznych.

----- Original Message -----
From: <rejestr-request w isoc.org.pl>
To: <rejestr w isoc.org.pl>
Sent: Wednesday, December 01, 2010 12:00 PM
Subject: Paczka Rejestr, Tom 12, Numer 1

Wysyłanie wiadomości na listę Rejestr:
rejestr w isoc.org.pl

Zapisanie lub wypisanie się przez stronę WWW:

Zapisywanie lub wypisanie się przez email (wyslij wiadomość ze słowem
'help' na adres):
rejestr-request w isoc.org.pl

Opiekun listy:
rejestr-owner w isoc.org.pl

Odpowiadając na tę wiadomość, zmień jej tytuł na inny niż "Re: Paczka
Rejestr...".

Dzisiejsze tematy:

   1. Re: PPP i re-use ( Michał 'rysiek' =?utf-8?q?_Wo=C5=BAniak?=)
   2. Re: PPP i re-use (=?UTF-8?B?UGF3ZcWCIEtyYXdjenlr?=)

Message: 1