[POLISA] Re: [POLISA] Ubezpieczenie na życie.

Piotr J. Ochwal polisa@listy.icm.edu.pl
Sat, 24 May 2003 11:46:00 +0200

Alf/red/ Dziewulski wrote:
> And the answer is: Prumerica. Raz, wyłączeń praktycznie nie ma (!),
> dwa, agent naprawdę sensownie podchodził do moich potrzeb i tego co mu
> mówię. Poradzisz sobie dalej? ;-)

Popieram. Agentka męczyła mnie kilka godzin, co prawda udało mi się
uniknąć ubezpieczenia, ale muszę przyznać, że są bardzo profesjonalni
i faktycznie lista wyłączeń składa się AFAIR z dwóch pozycji, z czego
pierwsza to samobójstwo w pierwszym roku, a druga to jakieś rozruchy
wojenne czy coś w tym rodzaju.
--
pjo

Zwolenniku przystąpienia do UE! Czy przeczytałeś aby Traktat Akcesyjny?