::p::e::s::t::o::cukinia

Michal Kaczynski raster@acn.waw.pl
Thu, 21 Aug 2003 23:19:24 +0200

gdyby ktos przypadkiem chcial wiedziec co u mnie slychac, to powiem tyle, ze
mam komputer w serwisie i pracuje na starym-zastepczym, ktory jest
przeklety, ale udalo mi sie go jakos skrecic, natomiast tydzien walki ze
sprzetem natchnal mnie do zalozenia sklepu dla maniakow i niezlomnych
pogromcow pecetow: http://butik.pl/printscreen/

mimo tych trudnosci udalo mi sie pchnac troche nowosci na
http://pesto.art.pl/
zapraszam!
dzisiaj widzialem na bazarze banacha (wawa) wielgachne cukinie po zecie,
takie no ze 3 kilogramowe przynajmniej. warto skorzystac z tych kilku
przepisow i cos z tym zrobic:

- cukinia z patelnii w oleju z pestek dynii
- cukinia duszona w calosci w pomidorach
- cukinia nadziewana warzywami podawana na zimno

do tego skompletowalem okazala kolekcje fotograficznych kuriozow cukiniowych
i jeszcze sa tam jakies drobiazgi.

pozdro, michal