[KREDYT] Jaka waluta ?

Rafał Ignasiak kredyt@listy.icm.edu.pl
Wed, 18 Jun 2003 13:01:23 +0200

IMHO problem polega na tym, że oceny, czy opłaciło się w walucie czy w
zetach mógłbyś dokonać np po 20 latach porównując dwie wyjsciowe
oferty.Wtedy miałbyś pewność co jest korzystniejsze. Niestety to już trochę
późno:-)))
Ktos kto ma okres spłaty 20 lat i spłaca od dwóch nie jest w stanie już
teraz powiedzieć, że wybrał złą opcję (walutową) choć wzrosła mu rata. Może
za kolejne dwa stopy procentowe pójdą tak w górę, że odrobi obecne straty. A
specjaliści dalej patrząc w kubek po kawie, będą pisać jak poniżej.
Rafał