[KINO.LAB] Ekran otwarty - filmy młodych twórców 18.12 WSTĘP WOLNY!

KINO.LAB program kino.lab w listy.icm.edu.pl
Pon, 12 Gru 2011, 17:17:55 CET

Zapraszamy na kolejny pokaz Ekranu Otwartego - cyklu projekcji otwartych dla wszystkich tych, którzy chcą pokazać publiczności w kinie nakręcony przez siebie film. W grudniowym programie znajdą się 4 krótkometrażowe filmy młodych twórców:
Tu gdzie jestem, Abracadabra, Michał oraz Abuse of Power Comes as No Surprise.

18.12.2011 o 19:00:
Tu gdzie jestem, prod. Stowarzyszenie Krusznia, 20'
Abracadabra, reż. Piotr Krzymowski, 23'
Michał, reż. Piotr Krzymowski, 9'
Abuse of Power Comes as No Surprise, reż. Jan Rogala, 14'.

Więcej informacji: opisy filmów, zwiastun, kadry:
http://www.kinolab.art.pl/film.php?id=3777

Widzimy się w:
KINO.LAB CSW
ul. Jazdów 2