<div dir="auto">A jeszcze jedno... Jak kupujesz bilet to na wyciągu pojawiaja się dane lotu... Numer rezerwacji, trasa, numer lotu, dane pasażerów... To legalne, że oni dostają takie dane?</div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">wt., 25 sie 2020, 17:14 użytkownik Piotr Gralak &lt;<a href="mailto:piotr.gralak@gmail.com">piotr.gralak@gmail.com</a>&gt; napisał:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div dir="auto">Bilety owszem ale w PLN. Kursy mają zbójeckie, gorsze niż w Citi chyba...</div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">wt., 25 sie 2020, 16:51 użytkownik Piotr J. Ochwał &lt;<a href="mailto:pjo@ochwal.net" target="_blank" rel="noreferrer">pjo@ochwal.net</a>&gt; napisał:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Sklepy stacjonarne rzadko akceptują, bo Diners ma nadal złodziejskie<br>
prowizje powyżej 3%<br>
<br>
wt., 25 sie 2020 o 15:50 Piotr J. Ochwał &lt;<a href="mailto:pjo@ochwal.net" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">pjo@ochwal.net</a>&gt; napisał(a):<br>
&gt;<br>
&gt; Na Aliexpresie się da tym płacić no i bilety lotnicze zawsze tylko<br>
&gt; Dinersem opłacam. Pan Luis od razu oddaje kasę, a sami się bujają z<br>
&gt; przewoźnikiem, nierzadko kilka miesięcy.<br>
&gt;<br>
&gt; wt., 25 sie 2020 o 15:41 Kamil Jońca &lt;<a href="mailto:kjonca@wp.pl" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">kjonca@wp.pl</a>&gt; napisał(a):<br>
&gt; &gt;<br>
&gt; &gt; <a href="mailto:pjo@ochwal.net" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">pjo@ochwal.net</a> (Piotr J. Ochwał) writes:<br>
&gt; &gt;<br>
&gt; &gt; &gt; przesyłam gdzie trzeba :)<br>
&gt; &gt; &gt;<br>
&gt; &gt; &gt; wt., 18 sie 2020 o 09:31 Kamil Jońca &lt;<a href="mailto:kjonca@wp.pl" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">kjonca@wp.pl</a>&gt; napisał(a):<br>
&gt; &gt; &gt;&gt;<br>
&gt; &gt; &gt;&gt; Dzień dobry.<br>
&gt; &gt; &gt;&gt; Nie wiem czy ta lista jest jeszcze aktywna, ale zaryzykuję :)<br>
&gt; &gt; &gt;&gt; Jako że zmieniła mi się sytuacja zaswodowa  (pierwsza w życiu umowa o<br>
&gt; &gt; &gt;&gt; pracę) stwierdziłem, że się szarpnę i zawnioskuję o dinersa. (A co, do<br>
&gt; &gt; &gt;&gt; kolekcji będzie)<br>
&gt; &gt; &gt;&gt; Wniosek  przez internet - można powiedzieć typowy. Później przyszła<br>
&gt; &gt; &gt;&gt; nieaktywna karta, z prośbą o odesłanie dokumentów (zaświadczneie o<br>
&gt; &gt; &gt;&gt; zarobkach i takie tam)<br>
&gt; &gt; &gt;&gt; I zaczałem sie czuć jakbym się cofnął o ładnych parę lat. :)<br>
&gt; &gt; &gt;&gt;<br>
&gt; &gt; &gt;&gt; Po otrzymaniu dokumentów przez Diners minął dzień (roboczy) gdy dostałem<br>
&gt; &gt; &gt;&gt; SMS, że  kartę można aktywowwać.<br>
&gt; &gt; &gt;&gt; No to telefon, aktywacja i nadanie pinu. Poszło.<br>
&gt; &gt; &gt;&gt;<br>
&gt; &gt; &gt;&gt; Następnie probowałem aktywować sobie serwis internetowy, bez<br>
&gt; &gt; &gt;&gt; powodzenia (BTW, kto to wymyślił, że pola z hasłem i emailem nie<br>
&gt; &gt; &gt;&gt; obslugują &quot;wklej&quot;? jakieś źle rozumiane bezpieczeństwo?)<br>
&gt; &gt; &gt;&gt; Nie udało się, znowu telefon na infolinie, gdzie dowiedziałem się, że po<br>
&gt; &gt; &gt;&gt; aktywacji karty, limit zostaje udostępniony około północy ... (Hm, w<br>
&gt; &gt; &gt;&gt; takim plebejskim mbanku, karty mogę używać zaraz po aktywacji)<br>
&gt; &gt; &gt;&gt; No nic, dziś rano, udało mi sie przejść formularz aktywacji podglądu<br>
&gt; &gt; &gt;&gt; internetowego , miałem dostać link akywacyjny.  Mail z linkiem<br>
&gt; &gt; &gt;&gt; przyszedł. Ale kliknięcie powodowało przepiękne &quot;500  Entschuldigung! Da<br>
&gt; &gt; &gt;&gt; ist uns wohl ein Fehler passiert. &quot; :)<br>
&gt; &gt; &gt;&gt; Chyba Diners wyraźnie chce mi dać do zrozumienia, że nie jestem mile<br>
&gt; &gt; &gt;&gt; widziany. :)<br>
&gt; &gt; &gt;&gt;<br>
&gt; &gt; &gt;&gt; KJ<br>
&gt; &gt; &gt;&gt;<br>
&gt; &gt; &gt;&gt; --<br>
&gt; &gt;<br>
&gt; &gt; Żeby nie było, że tylko marudzę. Tego samego dnia dostęp internetowy już<br>
&gt; &gt; miałem (acz nie wiem, czy przez link, czy tez ktoś dopchnał kolanem.)<br>
&gt; &gt; Na plus należy uznać konsultantów - odpowiadają szybko i w miarę<br>
&gt; &gt; kompetentnie.<br>
&gt; &gt; Sam system internetowy - nie ma się bardzo do czego przyczepić,<br>
&gt; &gt; przydałyby sie może blokady (a nie tylko ich suma).<br>
&gt; &gt;<br>
&gt; &gt; Więc po pierwszych perturbacjach, można powiedzieć, że wszystko<br>
&gt; &gt; zakończyło się pomyślnie.<br>
&gt; &gt;<br>
&gt; &gt; Co trochę rozczarowujące to akceptacja - w internecie jedynie uber eats<br>
&gt; &gt; udało mi się dinersem opłacić. W stacjonarnych sklepach jest lepiej,ale<br>
&gt; &gt; też już trafiłem, na takie które nie akceptują.<br>
&gt; &gt;<br>
&gt; &gt;<br>
&gt; &gt; KJ<br>
&gt; &gt;<br>
&gt; &gt; --<br>
&gt; &gt; <a href="http://stopstopnop.pl/stop_stopnop.pl_o_nas.html" rel="noreferrer noreferrer noreferrer" target="_blank">http://stopstopnop.pl/stop_stopnop.pl_o_nas.html</a><br>
&gt; &gt;<br>
&gt; &gt; _______________________________________________<br>
&gt; &gt; <a href="mailto:Karty@listy.icm.edu.pl" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">Karty@listy.icm.edu.pl</a><br>
&gt; &gt; <a href="https://listy.icm.edu.pl/mailman/listinfo/karty" rel="noreferrer noreferrer noreferrer" target="_blank">https://listy.icm.edu.pl/mailman/listinfo/karty</a><br>
<br>
_______________________________________________<br>
<a href="mailto:Karty@listy.icm.edu.pl" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">Karty@listy.icm.edu.pl</a><br>
<a href="https://listy.icm.edu.pl/mailman/listinfo/karty" rel="noreferrer noreferrer noreferrer" target="_blank">https://listy.icm.edu.pl/mailman/listinfo/karty</a><br>
</blockquote></div>
</blockquote></div>