[Karty] 20 lat mBanku

Wojciech Frabinski wflisty at interia.pl
Fri Nov 27 10:36:21 CET 2020

No niestety, każda firma chyba to przechodzi, od fazy gdzie człowiek może się z nią identyfikować do wielkiego organizmu, którego działanie jest wynikiem różnych, czasem przeciwstawnych sił, że człowiek się zastanawia jak to możliwe, że to jeszcze działa :)Dołożyć swojej cegiełki do mBanku się mi nie udało, no ale miałem okazję otworzyć i zamknąć eurobank, więc doskonale widziałem tą ewolucje. Jak chce się coś z duszą, to trzeba przychodzić na początek i uciekać po paru latach  na coś nowego, jak oryginalnych duch umiera.Ech, 20 lat. W normalnych warunkach byłaby dobra okazja do spotkania. Teraz to najwyżej na calla się można umówić :/Temat: Re: [Karty] 20 lat mBankuData: 2020-11-27 8:36Nadawca: "Piotr J. Ochwał" <pjo at ochwal.net>Adresat: "Karty platnicze" <karty at listy.icm.edu.pl>; > Bo to już nie jest mBank, tylko bezduszny moloch. Parę osób ze starej