[Karty] Karty bankowe

Roman.Habrat roman.habrat at gmail.com
Wed Aug 28 23:19:39 CEST 2019

Cześć,

Najpierw przeczytałem, że codziennie dodajesz nową kartę DO swojej kolekcji i zadumałem się, że w obecnych czasach to chyba nie pozwala nadążać za tymi wszystkimi nowo wydawanymi...
A to było ZE swojej kolekcji. W takim tempie wystarczy na bardzo, bardzo długo, nawet gdybyś przestał kolekcjonować nowe. :)

Pozdrowienia!