[Karty] Citi vs Revolut

Roman.Habrat roman.habrat at gmail.com
Sun Apr 14 18:02:57 CEST 2019

Zgadza się, mój problem z zasileniem z debetowej Citi wynikał z tego, że domyślnie była zablokowana do transakcji internetowych i trzeba było dopiero zlecić odblokowanie.
Prowizje się tam nie doliczają, bo te były ukryte w zmianach regulaminu kart kredytowych. To by wskazywało na chęć blokowania tylko "darmowego kredytu", a nie konkurencji jako takiej.
(Oby się nie okazało, że w zmianach regulaminu rachunków też ukryto taką pułapkę, tylko skuteczniej.)