[Karty] Poufność PIN-u

Jarosław Lech forum at lech.opole.pl
Fri Nov 28 19:59:20 CET 2014

Dzisiaj otrzymałem list Z Sygma Banque z PINem do wmuszonej karty
kredytowej (przepraszam za niską jakość zdjęć, ale nie chciało mi się
walczyć zbyt długo z aparatem, więc skorzystałem z tabletu):

http://www.lech.opole.pl/karty/Pismo.jpg

Nie musiałem zrywać folii, żeby poznać PIN, mający jak niżej treść 1595
(na żywo interpretacja znaków nie nastręcza żadnych problemów):

http://www.lech.opole.pl/karty/PIN.jpg

Czy rzeczywiście nikt do tej pory nie znalazł lepszego sposobu na
zachowanie poufności w tego typu korespondencji, czy to tylko kwestia,
jak tanio zainwestował bank w tego rodzaju zabezpieczenie?

--
   Jarosław Lech
forum w lech.opole.pl