[Karty] Krajowa karta płatnicza...

yendrzey yendrzey at poczta.onet.pl
Fri Mar 28 10:54:45 CET 2014

Przede wszystkim Rosja to nie kraj tylko stan umysłu... :-) mają tyle własnych różnych lokalnych systemów, w tym pomocowospołecznych, miejskich i innych, że nie wiem czy sami to ogarniają, ale  z drugiej strony nie wierzę, żeby nie mieli możliwości przepięcia tego w szybki sposób na autoryzację i rozliczanie krajowe, w razie czego zawsze można wydać dekret o anektowaniu systemu w ramach ochrony interesów obywateli rosyjskich nieprawdaż? A tak naprawdę czy komukolwiek kto siedzi w kraju potrzebny jest jakikolwiek system międzynarodowy- w tym zakresie moim zdaniem Niemcy za stosowali bardzo ładną woltę. Szkoda tylko, że u nas nie jest to możliwe.
Co do PSP i innych podobnych jeżeli nie będzie to system zbliżony do kart (nie ważne jaki znaczek, ważne, że jest terminal i mogę płacić) to nie wróżę przedsięwzięciu spektakularnego powodzenia- obawiam się w takim przypadku tego kazusu kwiatu paproci niestety :-(
pozdrowienia
Jędrek