[Karty] Zysk bez ryzyka???

Aster Roman.Habrat at aster.pl
Wed Aug 8 14:59:34 CEST 2012

Dnia 8 sie 2012 o godz. 01:13 Piotr J. Ochwał <pjo at ochwal.net> napisał(a):

> http://www.osat.pl/chargeback-spotkanie-w-msit/

Też wydaje mi się to poważną przesadą. Spotyka się branża turystyczna i organizacje płatnicze, jeśli dobrze widzę to bez przedstawiciela płatników, i uzgadniają wyłączenie usług turystycznych z chargeback...

Nie chciałbym się dowiedzieć z wyciągu, że ktoś ufundował sobie moim kosztem jakieś last minute lub pobyt w apartamencie prezydenckim, a ja nie mam jak tego cofnąć. Przy tym z pewnością hotele przestaną sprawdzać czy gość jest tym za kogo się podaje, a poszkodowanym będzie się wmawiać, że to oni sami opłacili komuś pobyt.

To byłoby pierwsze na świecie takie chytre wyłączenie czy już gdzieś tak zrobili?
Czy jest gdzieś lista tego co obecnie podlega wyłączeniom?