[Karty] Bank nie może zastrzec swojej karty?

Roman Habrat roman.habrat at aster.pl
Mon Jun 20 22:51:16 CEST 2011


To o co ty nas właściwie pytasz? :)

Sprawa jest zupełnie jasna (kto ma co zrobić i kiedy),
więc argumentacja o własności banku jest zbędna i chybiona.
No chyba, że regulamin przeczytałeś już po zapytaniu... ;)
--
Roman

W dniu 2011-06-20 18:50, Piotr J. Ochwał pisze:
> Nie. Zgodnie z leguraminem kont bank winien w ciągu 14 dni od wpływu
> mojej dyspozycji zamknąć rachunek,a następnie zgodnie z leguraminem
> kart zastrzec kartę (umowa rachunku wygasła) a następnie wezwać mnie
> do jej zwrotu.
>
>
> W dniu 20 czerwca 2011 18:41 użytkownik Maciej Bebenek
> <maciej_b at komorka.org>  napisał:
>> a nie przypadkiem przy rozwiązaniu umowy?
>>
>> W dniu 20 czerwca 2011 18:29 użytkownik Piotr J. Ochwał
>> <pjo at ochwal.net>  napisał:
>>> Ja mam tą kartę zwrócić dopiero "na żądanie banku". Bank jak na razie
>>> formalnie tegoż zwrotu ode mnie nie zażądał.
>>>
>>>
>>> W dniu 20 czerwca 2011 18:27 użytkownik Roman Habrat
>>> <roman.habrat at aster.pl>  napisał:
>>>> W dniu 2011-06-20 17:02, Piotr J. Ochwał pisze:
>>>>>
>>>>> W ramach robienią porządków, wysłałem niedawno do BZWBK wypowiedzenie
>>>>> umowy rachunku bankowego (powołane na KC730). Dzwoni do mnie dzisiaj
>>>>> bank i twierdzi, że nie zwróciłem im karty, a powinienem. Ja na to,
>>>>> żeby sobie bank tę kartę zastrzegł, skoro klient nie zwrócił. Bank mi
>>>>> na to, że nie może, że powinienem sam zadzwonić pod jakiś tam numer i
>>>>> zastrzec. A ja na to, że karta jest własnością banku, a nie moją, a
>>>>> właściciel przecież może robić ze swoją własnością co mu się żywnie
>>>>> podoba. Emajrajt?
>>>>
>>>> Decydująca jest regulacja zapisana zwykle w umowie o prowadzenie rachunku
>>>> (tylko proszę bez sofistyki, że po rozwiązaniu już umowa nie obowiązuje),
>>>> więc trzeba tam zajrzeć.



More information about the Karty mailing list