[Karty] WBK i fraud

Piotr Gralak piotr.gralak at gmail.com
Thu May 6 17:22:43 EDT 2010


Drzewiecki mial racje. To jest dziki kraj.
I to jest wlasnie powod, dla ktorego klient - jako strona najslabsza i
bez zadnych mozliwosci obrony przed wydymaniem przez chociazby wlasny
bank - powinien miec specjalne prawa, zapisane w ustawie. Jak sobie
banki tworza (no dobra, tworzymy :D) takie niebezpieczne instrumenty
to niech same ponosza ryzyko (lub sie ubezpiecza).

W dniu 6 maja 2010 23:11 użytkownik Sebastian Malarz <sebmal at onet.pl> napisał:
> He he he, jeśli masz na myśli pewne polskie... koleje :)  to dobrze zgadujesz :)
>
> W dniu 6 maja 2010 22:57 użytkownik Piotr J. Ochwał <pjo at ochwal.net> napisał:
>> Sebastian Malarz wrote:
>>> zawsze większy niż uznanych reklamacji :-) Nie wspomnę już o takich
>>> przypadkach, jak to klient otrzymywał z banku informację o odrzuceniu
>>> reklamacji, po czym interweniując dalej np. bezpośrednio u agenta
>>> rozliczeniowego czy sklepie okazywało się, że przecież reklamacja
>>> została uznana, a środki zwrócone do banku :-)
>>
>> P, k..., p!
>> --
>> pjo
>>
>> _______________________________________________
>> Karty at listy.icm.edu.pl
>> http://listy.icm.edu.pl/mailman/listinfo/karty
>>
> _______________________________________________
> Karty at listy.icm.edu.pl
> http://listy.icm.edu.pl/mailman/listinfo/karty
>


More information about the Karty mailing list