[Karty] Z serii "dowcip miesiąca"

Roman Habrat roman.habrat at aster.pl
Fri Jul 23 12:15:09 EDT 2010

(Związek z kartami ma taki, że zapłaciłem za to kartą, ale pośmiać sie można.)

Pewien producent osprzętu sieciowego ma w ofercie obudowę na dwa dyski
(RAID 1), opisywaną na pudełku jako "hot-swappable".
W instrukcji papierowej też, lecz w PDF wprost nakazują
wyłączać zasilanie przed wyjmowaniem/wkładaniem dysków.
Na stronach firmy znajduje się FAQ z takim oto wyjaśnieniem:

Is the Stora hot swappable?
Yes, the Stora is hot swappable.  However, we strongly recommend that users turn off the unit before removing or
installing a hard drive to prevent data corruption or damage to the working drive.

;)