[Karty] 3DSecure i zakup dostępu do hostpota

Piotr J. Ochwał pjo at ochwal.net
Tue Jul 6 09:35:07 EDT 2010

Lecs imedżin...

Zalogowałem się do publicznego hostpota. Chcę kupić sobie dostęp na
godzinkę i zapłacić kartą chronioną przez 3DS. Ładuje mi się jedynie
słuszna difoltowa strona operatora hotspota, wpisuję w formularzu dane,
operator przekierowuje mnie na stronę swojego jedynie słusznego operatora
płatności kartowych, podaję numer karty, datę ważności, CVV2, operator
karciany otwiera mi w przeglądarce okienko 3DS-owe, w którym pojawia mi
się...

...jedynie słuszna difoltowa strona operatora hotspota

Kurtyna :)
--
pjo