[Karty] wzorowe reklamacje kartowe citka to mit

Piotr Gralak piotr.gralak at gmail.com
Wed Nov 18 09:43:07 CET 2009

Ależ nie zgubiłem, jestem rozdarty pomiędzy 1% zwrotu a milami w Miles and
More i używam naprzemiennie :) Czy można by dodać do Polbank-Era mile
lotowskie? :)

Hmmm... coś bym im zrobił za to, że mi każą płacić niesłusznie. Tylko co...
Jak skierowałem skargę do Arbitra na WBK w marcu tak do dziś nie ma
rozstrzygnięcia...  (chyba wkrótce napiszę do pani arbiter co o niej myślę).