[Karty] 4cyfry na Visie

Sebastian Malarz sebmal at onet.pl
Sat May 23 10:14:17 CEST 2009

A na kartach debetowych (Visa Electron, Maestro) nie ma tych samych
cyfr w tym samym miejscu? I czy przypadkiem nie masz konta otwartego
w III Oddziale KB w Warszawie, Plac Zbawiciela 2? :)

Jeśli tak, to możliwe, że pierwsze trzy cyfry w tym numerze
odpowiadają 5-7 pozycji w numerze rozliczeniowym (czyli numer oddziału),
a ostatnia to może jakiś numer filii w ramach tego oddziału lub
zero jeśli to sam oddział. Może na tej podstawie były kiedyś
dystrybuowane karty do jednostek.

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz