[Karty] Masz Tak-Taka, mieszkasz za granic=B1? To masz problem

"Mariusz A. Jasiński" mja at onet.pl
Mon Feb 9 22:02:41 CET 2009

Roman Habrat wrote:

> O to samo miałem zaapelować.
> Najwyraźniej decydenci PolCardu sami nie korzystają tej usługi
> albo nie znają japońskiej zasady ciągłego doskonalenia (Kaizen).
> (Moim zdaniem nie potrzeba specjalnych zasad by nie spoczywać na laurach,
> wystarczy trochę pomyślunku, ale ostatnio taka moda.;))

ciekawe jak szeroko w Polsce takie podejście Kaizen może się przyjąc
(http://pl.wikipedia.org/wiki/Kaizen) ?
mnie się wydaje że to jest sprzeczne z polską spontanicznością i
żywiołowym naprawianiem problemów,
choc mnie osobiście filozofia ciągłego doskonalenia bardziej odpowiada,
niż filozofia naprawiania post factum

MJ