[Karty] Masz Tak-Taka,mieszkasz za granicą? To masz problem...

Michał Leśniak michall at isn.pl
Sun Feb 8 22:44:33 CET 2009

Chyba też w końcu się przejdę do Eurobanku i się zapiszę ;).
Zwłaszcza, że dzisiaj była u mnie pani z Pentora wynajęta chyba przez
Multibank i na pytania o Eurobank nie za bardzo potrafiłem odpowiedzieć.
Multibank prawdopodobnie sprawdza skuteczność swojej kampanii lokaty 8,08%
która chyba miała zmienić pozycjonowanie Multibanku i pokazać że to taki
bank prestiżowy, z doradcą i wysokim oprocentowaniem.
Muszę powiedzieć, że jeżeli reklama mówi że 8,08% to super biznes, a ja wiem
że są lokaty na 10%, to wiadygodność takiej reklamy jest żadna.

Żeby było o kartach - było pytanie "w jakim banku posiadam kartę
debetową(płaską)". A ja posiadam debetówkę wypukłą i nie wiedziałem co
odpowiedzieć!

Kto wie co to za usługa - "ubezpieczenie inwestycji"? Pytali o takie coś a
ja nie wiem co to,

pozdrawiam wszystkich,

Michał