[Karty] =?ISO-8859-2?Q?Re: Re: Re: Masz Tak-Taka, mieszkasz za granic=B1? To masz proble=

Sebastian Malarz sebmal at onet.pl
Sun Feb 8 00:15:54 CET 2009

>Naprawdę tego nie rozumiesz? :-)

Ależ ja tylko tak się nabijam :) Proszę osoby powiązane
zawodowo z PolCardem, aby nie brał tego tak do siebie :))

> Cóż, mi się udawało i udaje wciąż - może mam lepsze karty?

No tak, zawsze wiedziałem, że moje to takie... pechowe jakieś :)

> Poza tym pamiętaj że podobnie jak przy wydawaniu kart bank
> ma duży wkład w ich parametry, tak samo może być z ich
> akceptowaniem.

No i doszliśmy do sedna sprawy, właśnie to miałem na myśli
że te odmowy w PolCard to same się od siebie ani od wydawcy
nie biorą... :)

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz

PS A czy ktoś może wie kiedy PolCard pójdzie z duchem czasu
i zmieni na swojej formatce kartowej listę lat ważności kart,
bo bodajże tam nadal od 2004 czy 2005 się lista rozpoczyna :))