[Karty] =?ISO-8859-2?Q?Re: Masz Tak-Taka, mieszkasz za granic=B1? To masz problem...?=

Sebastian Malarz sebmal at onet.pl
Sat Feb 7 23:24:36 CET 2009

 > chciałem doładować Ładniejszej Połowie krajowego TakTaka korzystając z
 > karty banku belgijskiego. Próbowałem standardowo przez doładowania.era.pl.
 > (...)
 > Zanim jednak dotarłem na właściwą stronę napotkałem
 > kilka razy na zbliżony komunikat - w sensie, że sklep oferujący
 > doładowania nie pozwala płacić niepolską kartą. Standard? Zabezpieczenie
 > przed fraudami?

Nie stanowi to chyba wielkiej tajemnicy, że doładowania GSM obsługiwane
kartą przez PolCard (FDP) nie da się zapłacić praktycznie żadną kartą :) również
kartami wydanymi przez polskie banki (a nawet te, które są wydawane dla tych
banków przez sam PolCard :) Ot, takie skuteczne zabezpieczenie przez fraudami,
zapewne na tej samej zasadzie jak najlepszym zabezpieczeniem przed atakiem
z internetu jest wyłączenie komputera :)

Może jestem odrobinę złośliwy, ale jest faktem, że chyba ani razu nie udało mi
się zapłacić za doładowanie, niezależnie od kwoty, karty, operatora itd.,
o ile płatności obsługuje PolCard. Jakoś z innymi systemami innych
operatorów (np. eCard) takich problemów nigdy nie miałem...

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz