[Karty] Posiadacze kart Citi, ostatnia chwila, aby zgubić kartę i zawnioskować o nową...

Piotr Gralak piotr.gralak at gmail.com
Mon Apr 20 09:58:54 CEST 2009

Tymczasem ja ostatnio uznałem, ze chip&pin jest szybszy i wygodniejszy
w codziennym użyciu niż podpis. Chyba zostało mi to po pobycie w IRL,
gdzie jest to już obowiązkowe dla wszystkich kart i po prostu nie
miałem wyboru. Obawy fraudowe uważam za przesadzone, zwłaszcza, że
chroni mnie ustawa.  Tak, wiem, że niektóre banki mają inne zdanie,
ale od tego jakby co będzie sąd. Prawdopodobieństwo tego "jakby co"
uważam zresztą za niewielkie, mniejsze niż np. fraudowe użycie karty w
necie, reklamacje których jak wiemy bankom również zdarza się odrzucać
(a tu brak chipa w niczym nam nie pomoże).

PG