[Karty] Milllenium Mastercard Gold

Lejak news-list at chello.pl
Thu Nov 13 18:15:41 MET 2008

Czy ktoś mi może podpowiedzieć, czy obecnie KK Millenium Mastercard
Gold, jak sama nazwa wskazuje, jest srebrna, w odróżnieniu od przykładu
na stronach banku, na którym jest "gold"?

http://www.millenet.pl/karty/karty_millennium/dla_wymagajacych/millennium_mastercard_gold/

Czy na potwierdzeniu zawarcia umowy, do którego doklejona jest karta, ma
być "gold", skoro karta jest gold, czy tego w tym potwierdzeniu już nie
rozróżniają?

Dostałem w ofercie specjalnej kierowanej do grupy zawodowej. Różnice
powodujące atrakcyjność to głównie profity z innej tabeli prowizji i
opłat, a tymczasem z kartą przysłano mi standardową, więc zaczynam
sprawdzać, czy cała reszta jest jak należy, zanim uaktywnię.

--
             Lejak
   news-listODSPAMIACZ w chello.pl