[Karty] Tylko w Polsce...

Dawid Kulbicki dave at karty.info
Thu May 29 14:08:46 CEST 2008

Roman Habrat napisał(a):

> Za mały otwór w okienku? Przecież PIP-pad na kabelku mógłby być na
> stałe wystawiony klientom.
> No chyba, że to jakiś model z kabelkiem przymocowanym na stałe, bez
> wtyczki.

Raczej nie widziałem w Polsce PIN-padów podłączanych na stałe do POSa, a
tym bardziej systemu kasowego. Niestety taki poziom analizy problemu nie
jest osiągalny w PKP.

PKP to jedna z instytucji, które załamują mnie za każdym razem kiedy muszę
tam coś załatwić. Ostatnio dostałem ostrą reprymendę w kasie dworcowej w
Rzeszowie, za to że nie poinformowałem kasjerki, przed rozpoczęciem
zakupów, o płatności kartą. Po prostu załamka.

--
Pozdrawiam

Dawid