[Karty] I znów kocham CITI, chyba nawet z wzajemnością

Michał Leśniak michall at isn.pl
Tue Jul 22 07:13:05 CEST 2008

Wpadłem na pomysł wzięcia kredytu. W związku z tym odwiedziłem BIK. I co
widzę w raporcie - m. in. historię dwóch kart Citi. Z czego jedna zamknięta
a druga otwarta. Ponieważ było to niezgodne z rzeczywistością poprosiłem o
korektę danych w BIK przez Citi. I co się dowiedziałem od różnych
konsultantów:

1. korygują raz w miesiącu - mam czekać (???)
2. zleciłem zamknięcie karty silver (to dostałem na piśmie w oddziale, a
nigdy nie miałem silvera w Citi)
3. powinni mi byli wysłać sami zaświadczenie o zamknięciu karty
4. nie wysyłają sami z siebie zaświadczeń o zamknięciu karty
5. zaświadczenie jest płatne (70 PLN)
6. zaświadczenie jest bezpłatne

Co sam odkryłem w swoich papierach - to nie była druga karta, ale bank z
dobrego serca sam podniósł mi kiedyś limit i w BIK zostało to zarejestrowane
jako otwarcie drugiej karty.

I pytanie do doświadczonych i wiedzących -

Czy w jakiś sposób mogę przekonać Citi do natychmiastowego bezpłatnego
wydania mi zaświadczenia o tym, że karta jest zamknięta lub do
natychmiastowej korekty danych w BIK w celu udowodnienia bankom w których
staram się o kredyt że nie jestem wielbłądem  ?

pozdrawiam,

Michał