[Karty] promocja VISA

Michał Leśniak michall at isn.pl
Tue Jan 8 07:40:11 CET 2008

Witam,

VISA i promy TurboJet pływające z Hong Kongu do Makao ogłosiły
promocję. Ppolega ona na tym, że przy płaceniu kartą VISA cena biletu
obniżona jest o 10HK$ (to jakieś 3,15 PLN) przy cenie biletu 180 HK$.
I bym o tym nie pisał, ale w regulaminie jest zapis:

2. Each Visa card can purchase a maximum of two single trip tickets
daily.

Ponieważ kupowałem trzy bilety, a rabat dostałem tylko na jeden a nie
na dwa, napisałem reklamację.

I co ? Pierwszą odpowiedź że zajmują się sprawą otrzymałem po 9
godzinach, co zważywszy na różnicę czasu jest uzasadnione, a drugą
poniższą po kolejnych 26.

Sorry, we checked that the system was missed to auto less the Visa
card promotion discount for the 2 nd ticket. Therefore, we will
arrange the refund HK$ 10 (each single trip on regular econ HKIA - Mac
ticket) to your credit card account directly. And the refund item will
be shown on your credit card statement later.

Chińczycy jak widać mają tempo i sprawność w pracy. Oby nasze
instytucje też tak miały.
Ciekaw jestem, po jakim czasie dostanę pieniądze.
Pozdrawiam i życzę żeby nie trzeba było pisać żadnych reklamacji w
Nowym Roku,

Michał