[Karty] bandyckie metody bzy wbk

Piotr Gralak piotr.gralak at gmail.com
Sat Sep 29 18:10:54 CEST 2007

oto co napisalem na pl.biznes.banki:

posprawdzajcie swoje karty kredytowe tego badziewnego banku, na mojej
wczoraj pojawila sie prowizja za Pakiet "Twoje Bezpieczeństwo"
(procentowa od transakcji, u mnie 17,99). oczywiscie mialem wylaczone
wszystkie platne ubezpieczenia (karte mam  rok i 4 mies. i nigdy nie
byla oplata naliczana), a baba na infolinii wlasnie usilowala mi
wmowic ze mialem zawsze wlaczone. na pytanie dlaczego przez ponad rok
nie bylo wobec tego  zadnej prowizji odpowiedziala: nie wiem. ja mam
akurat money.pl, ale kumplowi w karcie multikino zdarzylo sie to samo
- za 43 zl :)))
zlozylem reklamacje przez telefon i w ciagu 2 tygodni ma przyjsc
odpowiedz na pismie.

a oto odpowiedz innego grupowicza:

Ja potwierdzam, samo się włączyło.
Infolinia twierdzi że bank włączył to w lipcu na dwa miesiące "za darmo", a
wrzesień jest już płatny.
Twiedzi też, że informacja o tym była wysyłana pocztą - co w moim przypadku
jest nieprawdą.
Czy ktoś dostał taką informację pocztą?
Pomijam tu już fakt próby sprzedania mi niezamówionej usługi, co zasługuje
na skopanie markietingowego tyłka.

BZYWUBEKOWCY DRODZY!!!
Czy kogos tam u was pojebalo?
Za taka akcje jakis glupi dyrektorski tylek powinien stracic swoj stolek.
Nalezaloby sie powaznie zastanowic, czy takie dzialanie nie wyczerpuje
znamion jakiegos paragrafu. Moze zgloszenie podejrzenia popelnienia
przestepstwa do prokuratury ostudziloby co poniektore zakute lby i
stalo sie nauczka na przyszlosc.

niezle wkurwiony
PG