[Karty] pomysl dla minister gilowskiej :)

Krzysztof Korus hrisinthemorning at wp.pl
Wed Mar 14 05:58:21 CET 2007

Kurde... To bym się chyba zdenerwował. Gęsiej skórki dostaję zawsze gdy
słyszę, jak macki podatkowe mają się wcisnąć gdzieś, gdzie ich
dotychczas nie było, a w szczególności tam, gdzie społeczeństwo (ja)
wypracowało dochód / biznes bez udziału państwa i państwo chce mieć w
tym od udział. Państwo nie zarządzające normalnie swoimi finansami
(czyli jak każdy podmiot - patrzący ile ma dochodu, ile w związku z tym
może wydać, jak zmniejszyć koszty, skupić się na core business etc.)
kojarzy mi się z chuliganem z pałą basebollową żyjącym z haraczów "za
ochronę" - leżąc pewnego dnia po zebraniu zwyczajowych haraczów i
dłubiąc w nosie, usłyszał, że ktoś otwarł nową knajpę i stała się ona
dochodową - no to fru leci ja od razu oskubać - bo on ma pałę.
Refleksyjny KK