[Karty] Orange a płatności za usługi KK

Lejak news-list at chello.pl
Sat Jan 6 23:05:13 CET 2007

	Po rozwiązaniu umowy okazało się, że przekroczyłem opłacony wcześniej
abonament na niewielką kwotę (1,10 zł). Płatności za faktury ściągane
były przez operatora z rachunku KK Visa. Skoro jednak umowa nie
obowiązywała, zleciłem przelew na ostatni dzień terminu płatności. A
tymczasem Oranżada i tak zabrała sobie z rachunku mojej KK taką samą
kwotę. I wpadło w czarną dziurę, a minął już prawie rok. Mam trochę
czasu, żeby posiedzieć nad pismem, mam dość całej firmy, chciałem się
upomnieć trochę im przy tym wymyślając, ale najpierw wolałbym się
upewnić. W regulaminie świadczenia usług nie widzę nic na ten temat. Czy
operator, mimo  że umowa została rozwiązana, ma prawo ściągać należność
za fakturę z rachunku KK? Czy Oprócz wypowiedzenia samej umowy nie
odwoływałem zlecenia na KK, bo samemu nie przyszło mi na myśl, że tak
można, a Oranżada widocznie ani myśli przypominać klientowi, że czegoś
tam jeszcze nie dopełnił.

--
              Lejak
    news-listODSPAMIACZ at chello.pl