[Karty] Kary za zbyt wysokie prowizje kartowe

Roman Habrat Roman.Habrat at asseco.pl
Thu Jan 4 12:12:32 CET 2007

To prasa trąbi o tym od wczoraj, a tu cisza na liście...
Po pięciu latach przyglądania się urząd uznał wreszcie,
że prowizje kartowe rzędu 1.5% i więcej (wobec średnio 0.3% w Niemczech,
czy 0.1-0.2% w Wlk.Brytani i gdzie indziej) nie służą rozwojowi rynku
(czytaj: to zdzierstwo) i przywalił karę bankom, w sumie 200 mln zł.

PS. Czy tylko ja mam problemy z Alt przy wprowadzaniu polskich literek?
Mam wrażenie jakby Windows XP wymagało specjalnie dłuższego przytrzymania.
Inaczej nie wstawia ogonków niezależnie od komputera czy klawiatury, i co
rusz
muszę w tekstach sprawdzać wstecz i uzupełniać co trzeba. Dawniej tak nie
było.
--
R.