Re: [Karty] PZ według KK GE Money bank

Piotr J. Ochwal piotr.ochwal at gmail.com
Wed Jan 3 17:43:28 CET 2007

> nie wiem, jeszcze nie dostałem wyciągu tak przypadającego :)
> podejrzewam, że wcześniejszy.

No właśnie. I wtedy jak dla mnie NIE MA problemu. Bank sobie sam
wymyślił algorytm OKREŚLANIA terminu, ale jeśli juz wyliczył i podał
KONKRETNY zień to niech się go trzyma. Pamiętam, jak kiedyś Pekao SA
podał na wyciągu termin sobotni, ja spłaciłem w poniedziałek, Pekao
naliczył odsetki, złożyłem reklamację, bank przeprosił i oddał. Mimo
iż teoretycznie można było spłacić w sobotę (oddział PBG/Pekao u mnie
pod domem był czynny w soboty) i mimo iż te pieniądze nie miały
możliwości dotrzeć do CKC przed poniedziałkiem (przynajmniej swoje
daty waluty bank honorował) :-)