[Karty] Makro - prawie normalnie

Piotr J. Ochwal piotr.ochwal at gmail.com
Wed Jan 3 08:49:17 CET 2007

> Wydana przez GE Money Bank i taka bez gwiazdek i drobnego druczku o
> obowiązkowym ubezpieczeniu, opłacie na rzecz związków zawodowych lub innych
> organizacji pożytku ogólnego. Poza ww. kosztami - bezkosztowa? Nie wierzę ;)

Są trzy UBezpieczenia - jedno bezpłatne (te zostawiłem) i dwa płatne
(z których zrezygnowałem ku niezadowoleniu panienki z kubika - co
ciekawe, w większości przypadków w innych bankach trzeba zakreślić
kratkę o rezygnacji, a w GM - żeby zrezygnować, trzeba zostawić pustą
kratkę o przystąpieniu, więc żeby ktoś za mnie po drodze nie
przystąpił, wykreśliłem z wniosku o kartę cały paragraf o
przystąpieniu do ubezpieczenia. Tak na wszelki wypadek :)

Zresztą - jak przyjdzie pierwszy wyciąg, to zamelduję o wynikach :)