[Karty] VISA padła ?

Boguslaw Lados blad at pingwin.waw.pl
Sun Apr 15 09:59:57 CEST 2007

Przedplacony Maestro tez swietnie dzialal (ok. 8 rano), a gosciowi obok na Statoilu
system odmówił akceptacji dla 4 kart i wlasnie pani radzila sie kolegi co ma zrobic
- widocznie miał same visy, ale zamiast o awarii pomyslalem sobie, ze moze są
wszystkie zastrzeżone
*** blad ***

From: Witek Dębicki

  PJO> O 14:46 na jednej z katowickich tankszteli dostałem citiwizagoldem

  PJO> piękną i ładną autoryzację, mimo wywieszki iż "karty VISA nie chodzą".

  PJO> Znajomi z DC donoszą, że na Centralnym w Warszawie był wczesniej sajgon.

  Mnie też raz udało się zapłacić VISA gold citka. Nie mniej jednak warto mieć MC, bo w okolicy południa, to żadna VISA nie działała (także bankomaty -brak autoryzacji).

  MC można było płacić bez problemu.