[Karty] Mało zachęcający czytnik

Piotr J. Ochwal karty at ochwal.net
Sun Sep 3 10:03:02 CEST 2006

Parę dni temu robiłem zakupy w aptece Super-Pharm w Silesia City
Center w Katowicach (PolCard, MID 71267303). Jeszcze parę tygodni
wczesniej stały tam zwykłe terminale, a obecnie zamiast terminala po
ladzie wala się czytnik na kabelku (mniej więcej taki, jak tu na
zdjęciu, tylko czarny:
http://www.umd.com.au/images/msr210.jpg
podłączony do modułu kasjerskiego tymże kabelkiem (tak podejrzewam, bo
kabel od czytnika biegnie pod ladę). Oglądałem ten czytnik ze
wszystkich stron - nie ma na nim ani śladu nazwy producenta, jakiegoś
numeru seryjnego, słowem nic.

Przyznam się, że wygląda to podejrzanie, a przynajmniej mało
profesjonalnie. Czyżby PolCard schodził na psy?