Odp: [Karty] Re: moja Citikarta **54 0002 właśnie wygrała :)

Roman Habrat Roman.Habrat at asseco.pl
Wed Nov 29 19:41:20 CET 2006

PJO - zapisano w dniu 2006-11-29 17:44:20:

> Nikt ci nie każe. Składaj na kupę, a potem w wolnej chwili w domu
> posprawdzaj.

Wiem, żartowałem. "Na kupę" odkładam zawsze, a ostatnio sprawdzam
wtedy (gdy pamiętam) także te numerki. Lepiej jednak sprawdzać od razu,
skoro obowiązuje zasada "kto pierwszy ten lepszy", co nie?
Lepiej w ogóle przegapić trafienie, niż zgłosić je zbyt późno.