=?ISO-8859-2?Q?RE: [Karty] moja Citikarta **54 0002 w=B3a=B6nie wygra=B3a :)?=

filip_listy at onet.eu filip_listy at onet.eu
Mon Nov 13 16:46:22 CET 2006

> Neste24 ma łącza satelitarne, więc za "impulsy" nie płaci. Ale problem
> polega na tym, że zdaje się akłajer musi płacić visie czy innemu MC za
> każdą autoryzację jakieś grosze, ale zawsze.
> Może SebMal tradycyjnie już mnie poprawi? ;-)
> --
> pjo

Wprawdzie nie jestem SebMal, ale rzeczywiscie każda autoryzacja kosztuje. Płaci się do VISA/MC oraz jest to obciążenie systemu kartowego. Niektóre umowy licencyjne bądź umowy ousourcingowe są takie, że trzeba też płacić za autoryzację. Dodam, że spodziewam się iż w bankach, które prowadzą monitoring transakcji kartowych, taka aktywność spowoduje kontakt z użytkownikiem i/lub zablokowanie karty. Zwłaszcza że ostatnio jest sporo przypadków fraudów na stacjach benzynowych, więc banki są przeczulone.

Filip