[Karty] Nadchodzi rewolucja w kartach płatniczych

Alf/red/ alf_karty at aniolek.waw.pl
Sun Nov 12 23:36:58 CET 2006

On Sun, 12 Nov 2006, Michał Leśniak wrote:

> Niedługo jednak  sytuacja ta ulegnie zmianie.

Będzie się bronić, ale ulegnie.

> Ważne jest także to, że klient cały czas pozostaje w posiadaniu
> karty i nie traci jej z rąk ani na chwilę.

No i co z tego, skoro karta działa cichaczem i na odległość?
W pojazdach zbiorkomu też czasem słychać bibiip chwilka po chwilce, bo
ktoś trzyma plecak blisko kasownika... Karty nie traci z rąk, a jest użyta
naście razy, nawet głośno i jawnie.

> Zabezpieczaniem przed oszukańczymi transakcjami [...] jest pełne ubezpieczenie.

Ubezpieczenie nie jest zabezpieczeniem, bo nie zapobiega przecież
zdarzeniu.

A w ogóle mam dejavu, że bardzo podobny tekst śmy obgadywali z kwartał
temu.

--
Alf/red/