Odp: Re: [Karty] Czipowanie zagranicą

Roman Habrat Roman.Habrat at asseco.pl
Mon May 29 16:52:59 CEST 2006

ST - zapisano w dniu 2006-05-29 15:57:46:

> służyło prawie wyłącznie wyprowadzeniu pieniędzy (zapłaceniu podatków
> we Francji, zamiast w Polsce).
> --
> Roman
>
> Bardzo wątpliwe. We Francji CIT wynosi 35%, w Polsce 19. Nawet jeśli
zarząd
> Orange bardzo kocha Francję, to nie wiem, czy chciałby płacić za tę
miłość
> 16% zysku?

Zapewne kocha swoich francuskich udziałowców, a nie kocha polskich
udziałowców TPSA.
Jak inaczej wytłumaczyć fakt pobrania tak słonej opłaty za markę?

Wzrost przychodów z roamingu cudzoziemców skuszonych znaną im marką
nie jest na tyle istotny by skompensować taką opłatę, a jeśli była
potrzebna zmiana nazwy (bo np. Idea się już opatrzyła), to można było
wziąć inną, a nie akurat Orange (które zresztą nie wiadomo jak wymawiać).

A o podatkach piszę, bo w efekcie państwo polskie zbiedniało i na ...
brakuje.
(W miejsce wykropkowane wstawić co komu pasuje: drogi, służbę zdrowia
etc.)