[Karty] Re: Fotokarta Fortis (banku)

Piotr J. Ochwal karty at ochwal.net
Mon May 29 12:48:32 CEST 2006

Witek Dębicki wrote:
> https://www.fotokarta.pl/Default.aspx?m=f

Ciekawe, jak z obsługą tego badziewia? Bo ja właśnie odebrałem telefon
z Fortis Banku. Jakaś babeczka zadzwoniła, żeby mnie poinformować, że
24 maja minął termin płatności wyciągu z mojej karty kredytowej.
Zdzwiony stwierdziłem, ze do dziś żadnego wyciągu nie dostaem, nawet
nie wiem, kiedy się kończy okres rozliczeniowy. Nie wiem za bardzo
jaka jest kwota zadłużenia na tym wyciągu, bo mimo usilnych starań nie
udało mi się uzyskać dostępu do historii operacji. Spytałem o kwotę
zadłużenia - panienka zeznała, że jest to PRAWDOPODOBNIE 22 złote, ale
ona nie jest pewna, czy nie jest to czasem kwota minimalna do
zapłaty, ale może mnie przełączyć na bankofon, to się dowiem.
Przełączyła na bankofon, a ja z przyczyn technicznych (chwilowy brak
telefonu z możliwością wybierania tonowego) poprosiłem o
zweryfikowanie mnie za pomoca danych osobowych. Okazało się, że w
Fortisie jest to - uwaga - NIEMOŻLIWE !!!!!!!

Ręce, nogi i wszystko inne mi właśnie opadło. Fajnie, nie?
--
pjo