[Karty] visa money pl wbk bz ludnosc bordello

Boguslaw Lados blad at pingwin.waw.pl
Tue May 23 17:58:24 CEST 2006

From: "Dawid Kulbicki"
> Udało mi się aktywować BZWBK24 i widzę, że przelewy z rachunku karty
> są dostępne. Zaraz przetestuję przesłanie prawie całego limitu karty
> na swoje konto w mBank (a jak się nie da to na żony).
> Zapomniałem tylko spytać o wysokość spłaty minimalnej, ale to już
> mniejszy problem.

splata 5% nie mniej niz 50 zl
mam KKMC ale bzwbk24 traktowalem zawsze jako podglad i przelewy mam
wylaczone - nie jest wiec prawdą ich stwierdzenie ze strony www "Jeżeli
korzystasz także z usługi BZWBK24 internet możesz dokonywać przelewów z
rachunku karty kredytowej."

czy nie majac rachunku w bzwbk mozna sobie w oddziale zdefiniowac jakis
rachunek, odebrac zdrapke i robic na ten rachunek przelewy, czy  tez
jak sie ma
zdrapke to rachunek do przelewu definiuje sie przez bzwbk24?
*** blad ***