[Karty] visa money pl wbk bz ludnosc bordello

Dawid Kulbicki dave at karty.info
Tue May 23 17:18:50 CEST 2006

Piotr Gralak napisał(a):
> Welcome to BZWBK :)
> Jak chcesz zobaczyć przestraszone oczy dysponentki to zadaj te pytania
> w oddziale :D
> a jak będziesz znał odpowiedzi to podziel się

veni vidi vici!

No i nie było tak źle. Tylko 1,5 godziny w banku i to nie w kolejce, a
przy biurku dysponentki. 10 telefonów do różnych osób z Centrali i na
infolinię, a w końcu do osoby, odpowiedzialnej za wdrożenie produktu.
Byłem dociekliwy, ale muszę sprawiedliwie powiedzieć, że dysponentka
(pomimo braku wiedzy na temat produktu) była zdeterminowana aby ustalić
prawdę.

Nie było to jednak proste.
Potwierdził się brak zapisów na temat zwolnień z opłaty w kolejnych
latach. Ktoś po prostu zapomniał to wpisać do TOiP.
Osoby odpowiedzialne czytają jednak naszą listę i dzisiaj ma się ukazać
zarządzenie prezesa nanoszące poprawki (od jutra dostępne w oddziałach).
Okres 3 miesięcznego darmowego kredytu dla nowych posiadaczy karty liczy
się od dnia pozytywnego rozpatrzenia wniosku o kartę (sic!), a nie
wydania karty, czy podpisania umowy.
Udało mi się aktywować BZWBK24 i widzę, że przelewy z rachunku karty są
dostępne. Zaraz przetestuję przesłanie prawie całego limitu karty na
swoje konto w mBank (a jak się nie da to na żony).
Zapomniałem tylko spytać o wysokość spłaty minimalnej, ale to już
mniejszy problem.

Ogólnie mówiąc niezły bałagan tam mają, ale obsługa w banku (O/Lublin)
jest miła i skora do pogłębiania swojej wiedzy :)

--
Dawid