[Karty] Przelew z karty kredytowej w BZWBK

Piotr Gralak piotr.gralak at gmail.com
Mon May 22 23:44:50 CEST 2006

> No wiesz Karol :) myślałem, że analityk rynku kart lepiej zna ofertę banków,
> poza
> tym w którym sam pracuje ;-)) Bo poza BZWBK tego typu przelewy oferują
> również
> inne banki, nie tylko wspomniany już Citibank, ale (że spojrzę do własnego
> "ogródka" :-) także GETIN Bank SA.

Jeszcze jedno - gwoli prawdy historycznej :)
Millennium pozwala na przelew (bezgotówkowo traktowany) ale TYLKO na
innej karty - trzeba wylegitymować się wyciągiem :)
I też tylko w oddziale.
No i trzeba jeszcze trafić na oddział, który wie o co chodzi. Na
szczęście ja już taki sobie upatrzyłem na Ursynowie :)

PG