Odp: Re: [Karty] Re: Przelew z karty kredytowej w BZWBK

Piotr Gralak piotr.gralak at gmail.com
Mon May 22 23:19:47 CEST 2006

> Znam dobrze osobę, która ma w citku zdefiniowany przelew dostępny dla
> karty kredytowej, którego odbiorcą jest "Bank xxxx SA", a domyślny tytuł
> brzmi "spłata karty kredytowej". Więc się da :)

Kiepsko u Ciebie PJO z wyciąganiem logicznych wniosków :)
Zadzwoniłem, zapytałem wprost. Czy mogę zdefiniować sobie spłatę karty
kredytowej w innym banku. Nie, proszę pana, mogę zaproponować przelew
w ramach limitu gotówkowego i planu Komfort.
A zatem teraz znasz osobę, której odmówiono zdefiniowania takiego odbiorcy.
Jakiś wniosek? :)

PG