[Karty] Nowy bankomat Euronetu

Piotr J. Ochwal karty at ochwal.net
Sat May 13 17:35:53 CEST 2006

Dzisiaj będąc przejazdem w Częstochowie na stacji BP (koło McDrive)
skorzystałem sobie z nowego typu bankomatu Euronetu. Nowość polega na
tym, że ma czytnik, jakiego jeszcze nigdy nie widziałem w żadnym z
polskich bankomatów - mniej więcej taki:
http://atm.ev6.net/Reader-01.JPG

Katę się wkłada do wyczuwalnego oporu, a następnie postępuje zgodnie
ze wskazówkami na ekranie. Po włożeniu karty tylko z paskiem, bankomat
każe ją wyciągnąć, a następnie pyta o PIN itd. Po włożeniu karty
hybrydowej (z czipem) bankomat nie kazał wyjmować :)

Ktoś wie, czy Euronet planuje postawić więcej takich maszyn?