Odp: Re: Odp: [Karty] 19 cyfrowa VISA?

Roman Habrat Roman.Habrat at asseco.pl
Thu May 11 11:21:29 CEST 2006

empeg, PJO - zapisano w dniu 2006-05-11 10:49:51:

> To było pierwsze o czym pomyślałem po tym newsie. ;)))))

Koincydencja wyglada śmiesznie, lecz w takim wypadku
autor nie pisałby m.in. tak zaawansowanych tekstów:
"Karta będzie współdziałała z numerami rachunków
 obejmującymi ciągi o długości od 13 do 19 cyfr
 oraz numerami BIN (Bank Identification Number)
 zaczynającymi się od cyfr 4, 5 lub 6."