[Karty] ze strony citibanku

Witek Dębicki witek at world.pl
Wed May 10 11:17:52 CEST 2006

Piotr Gralak <piotr.gralak at gmail.com> wrote:

> Teraz wynosi jeden procent.
> Karta rok na rynku, czas zacząć doić? :)

Hehehe ;)
Co ciekawe na każdym przewalutowaniu, nie jak w innych bankach:
** W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki dokonanych za
granicą w walucie innej niż waluta rozliczeniowa, mBank pobiera dodatkowo
prowizję za przewalutowanie transakcji w wysokości do 2% wartości transakcji

Czyli z jednej z najtańszych kart zrobi się nagle "citek" :)