[Karty] Przegląd kart

Jarosław Lech news.list at block.punkt.pl
Tue Mar 14 18:53:04 CET 2006

    Czy poza zestawieniami w papierowej Rzepie (na www nie umiałem
znaleźć - są?) można jeszcze gdzieś dorwać się do przeglądu kart
kredytowych? Tak żeby dla karty określonego systemu mieć informację o
kosztach wydania/obsługi i pewność, że to karta wypukła? Bo u SebMala
tego (już? Dawno tam nie byłem, nie wiem, czy zniknęło na dobre, czy
tylko poszło do aktualizacji) w Bankierze, PR News, Kartach Online i
Expanderze się nie dokopałem do takiego obszerniejszego zestawienia, a
czekają mnie zmiany i nie wiem, w które regulaminy i TOiP warto się
zagłębiać.

         Lejak
jarol at konto.ODSPAMIACZ.pl