[Karty] Nowa Visa niedobra

Adrian Kurowski adrian.kurowski at kartyonline.pl
Mon Mar 13 14:23:38 CET 2006

"Piotr J. Ochwal" <karty at ochwal.net> napisał(a):
> Wróbelki ćwierkają, że ponoć nowe karty z holograficznym paskiem
> magnetycznym psują głowice w terminalach i ciocia Visa chce się z tego
> wycofać. Ktuś coś wie więcej?

Nic nie wiem, ale odkąd mam nową VC w Lukas Banku (będzie już 3 miesiąc) to
udało mi się nią RAZ (liczbowo: 1) zapłacić przy użyciu mikroprocesora
(Klif, supermarket Bomi, DC) na kilkadziesiąt płatności i szczerze
powiedziawszy scenariusz, w którym mój pasek magnetyczny psuje głowice w
terminalu bardzo mi odpowiada, bo wtedy może centra rozliczeniowe
zainstalują odpowiedni sprzęt :) żeby zrobić użytek z tego procesorka na
karcie!

-adrian