[Karty] Re: Tour des banques ( było: Tour de banques)

Piotr J. Ochwal piotr.ochwal at gmail.com
Sat Mar 11 15:18:37 CET 2006

> tu chyba dobrze? ja bym się wkurzał, jakby mnie dzwonili z takim
> czymś

A ja bym się nie wkurzył. Oczywiście gdyby zadzwonili RAZ na rok, a
nie tak jak Spółka Matka, która dzwoniła do mnie regularnie raz w
tygodniu, przed 21.00 aby zapytać "czy korzystam z usług
telekomunikacyjnych Telekomunikacji Polskiej", na które to durnowate
pytanie nieodmiennie odpowiadałem że i owszem, a na pytanie "w jakim
zakresie" nieodmiennie odpowiadałem, że "korzystam z połączeń 0800
oraz 9393". Ale wracając do naszej beczki ;-) Jakieś pół roku temu
miałem telefon od miłej pani wynajętej przez Makro. Pytała, dlaczego
dawno nie robiłem tam zakupów. Powiedziałem m.in., że wkurwiają mnie
tasiemcowate kolejki spowodowane przez 4 czynne kasy (na 25
istniejących). Pani przeprosiła (sic!) za firmę i obiecała, że się
poprawią. I faktycznie - w przeciągu ostatnich dwóch miesięcy byłem
coś ze 4 razy w katowickiej hali Makro i - o dziwo - praktycznie
wszystkie kasy czynne.